BIZNES

BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki

Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i

Data publikacji: 2019-01-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki
Kategoria: BIZNES,

Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym.

BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki BIZNES, - Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki BIZNES, - Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Marka Zwieger w nowej kampanii stawia na jakość i wzornictwo

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy