21 lipca w Gdyni odbędzie się piąta edycja wydarzenia Marketing Day pod hasłem „Jak efektywnie angażować influencerów w kampanie marketingowe”.
PR wewnętrzny ma ogromne znaczenie w sposobie funkcjonowania firmy. To ważny element komunikacji, o którym należy pamiętać szczególnie teraz – w czasie kryzysu.
Od mikroprzedsiębiorstwa do dużej kampanii reklamowej, czyli jak Katarzyna Molska Architekt Krajobrazu naszkicowała na tablecie sukces swojej firmy.
Prezenty wręczane pracownikom stanowią sposób na docenienie ich starań oraz motywację do dalszego zaangażowania na rzecz firmy.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Zagrodowy pod hasłem „Wielki kurczak z małej zagrody”.
Po wznowieniu kultowej współpracy w 2019 r., Goodyear ponownie łączy siły z Brabham Automotive, aby wyposażyć drogowy model samochodu BT62R w opony Eagle F1 SuperSport RS.
Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch konkursów oraz produkcja krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty Phil
IMM informuje o zakończeniu ofensywy reklamowej producentów piwa
Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) przygotuje relaunch merlin.pl, jednego z trzech najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce.