Data publikacji: 2017-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Havas Media Group partnerem konkursu Innovation 2017Kategoria: BIZNES, Media i PRHavas Media Group jest partnerem konkursu Innovation 2017, do którego zgłoszenia r
Data publikacji: 2016-05-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencje H2O Creative i OS3 przygotowały wspólnie kampanię dla Stock PrestigeKategoria: BIZNES, Media i PRPromocja konsumencka, współpraca ze znanym vlogerem ora
Data publikacji: 2019-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Isobar z tytułem "EMEA Digital Innovation Network of the year 2018" CampaignKategoria: BIZNES, Media i PRMagazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Ca
Data publikacji: 2019-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja Lotna rośnie w siłęKategoria: BIZNES, Media i PRNowy członek zespołu agencji Lotna.Agencja Lotna wita na pokładzie grafika kreatywnego – Kasię
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cyfrowy efekt motyla – duży wpływ małych decyzjiKategoria: , BIZNES, Wiele organizacji podejmuje decyzje dotyczące architektury systemu, nie wiedząc, że mog
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w ModerioKategoria: Media i PR, BIZNES, Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazw
Data publikacji: 2017-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kampania Mazdy przypomina o fascynacji jazdą samochodemKategoria: BIZNES, Media i PRNowa kampania Mazdy pod hasłem Drive Together przypomina o emocjach towarz
Data publikacji: 2019-10-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartney startuje z kampanią TVKategoria: BIZNES, Media i PRSmartney startuje ze swoją pierwszą kampanią telewizyjną #MożeszMądrzej.Smartney – nowy gr
Data publikacji: 2016-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznań City Center wprowadza Kartę PremiumKategoria: BIZNES, Pierwsza w Poznaniu, oferująca zniżki do 50 procent – Karta Premium będzie dostępna w Poznań Ci
Data publikacji: 2019-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Przerzuć się na Romet” – wiosenna kampania marki RometKategoria: BIZNES, Media i PR„Przerzuć się na Romet” – to hasło wiosennej kampanii najpopular