Data publikacji: 2015-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PGA2015: 3 dni grania = 2 mln promocjiKategoria: BIZNES, Media i PRTegoroczna jubileuszowa edycja Poznań Game Arena wyróżniała się rekordową liczbą zwiedzają
Data publikacji: 2015-12-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie tylko o media relationsKategoria: BIZNES, Media i PRKongres Profesjonalistów Public Relations 2016Jakie znaczenie mają profesjonalne relacje z mediami przy o
Data publikacji: 2018-02-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Multiscreen Day po raz trzeci!Kategoria: BIZNES, Media i PRJuż 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magaz
Data publikacji: 2018-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bidlab z tytułem Google PartnersKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja mediowa Bidlab, zajmująca się pozyskiwaniem ruchu na stronach internetowych, otrzymała w lut
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 20-lecie Grupy Murapol: 20 tys. sprzedanych mieszkań, unikatowy model biznesowyKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Ogólnopolski deweloper mieszkaniowy rozpoczyna t
Data publikacji: 2018-09-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Doradca smaku” gotuje na sprzęcie Zwieger. Marka sponsoruje nowy sezon programuKategoria: BIZNES, Media i PRGarnki, noże i patelnie marki Zwieger towarzyszą
Data publikacji: 2018-09-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konspol startuje z jesienną kampanią outdoorową ŻARŁAKÓWKategoria: BIZNES, Media i PRWraz z początkiem września w największych miastach Polski pojawią się
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 16 startupów w akceleracji [m]sparkKategoria: BIZNES, Media i PRDo zainicjowanego przez GroupM programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikował
Data publikacji: 2015-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zwiększyć o 400% ruch w serwisie ogłoszeniowym?Kategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Bluerank od 6 lat realizuje projekt SEO dla markt.de. Dzięki długofalowe
Data publikacji: 2014-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PRo-MOC-ja, czyli skuteczny PR w małej firmieKategoria: BIZNES, Media i PR21 lutego ukaże się książka "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firm