Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nawet 100 zł premii za założenie Moto Lokaty w Toyota BankKategoria: Finanse, BIZNES, Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Moto Lokata
Data publikacji: 2014-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trans Poland 2014 pod znakiem bezpieczeństwa i intermodaluKategoria: BIZNES, Media i PRDruga edycja Międzynarodowych Targów Transportu i Logistyki w Warszawie odb
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PRACA CYFRALNA (CYFROWA+REALNA)Kategoria: Nieruchomości, BIZNES, Praca cyfralna, czyli trochę o tym, jak design może wspierać efektywność pracy hybrydowej.Pr
Data publikacji: 2016-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Joanna Biernacka: z Leo Burnett Warsaw do WALKKategoria: BIZNES, Media i PRDo agencji WALK Creative dołączyła Joanna Biernacka. Objęła ona stanowisko copywriter
Data publikacji: 2019-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nobonobo – marka Inspirium zmienia nazwKategoria: BIZNES, Media i PRRebranding marki wprowadzony jest od września. Obejmuje on nową nazwę, logotyp, system ident
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tailor Made PR dla beyliKategoria: BIZNES, Media i PRDo grona klientów Tailor Made PR dołączyła marka :beyli, specjalizująca się w nowoczesnej ortodoncji. Agen
Data publikacji: 2020-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej.Kategoria: BIZNES, Media i PRNowa kampania interaktywna poszerzy wiedzę społeczeństwa na tem
Data publikacji: 2014-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tadeusz Żórawski nagrodzony LEADERSHIP AWARD FOR CONTRIBUTION TO MARKET RESEARCHKategoria: BIZNES, Media i PRPrezes zarządu domu mediowego Universal McCann otrzym
Data publikacji: 2014-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy TEAM Kreatywny w OS3Kategoria: BIZNES, Media i PRDo działu kreacji dołączyli: Maciej Rakowski, Art Director, oraz Agnieszka Kamieniecka, Creative Digital Cop
Data publikacji: 2016-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Beztroski sukces kampanii BE7 i Grupy GPECKategoria: BIZNES, Media i PRGrupa GPEC dzięki Panu Beztroskiemu – brand hero stworzonemu przez Agencję Kreatywną