Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gra o Tron na 4K UHDKategoria: BIZNES, Media i PRPRZEŁOMOWY SERIAL. ŚWIATOWY FENOMEN. NIEZAMPOMNIANY EPICKI ŚWIAT WYNOSZĄCY SZTUKĘ OPOWIEŚCI NA ZUPEŁNIE NOWY
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates potwierdza swoje zaangażowanie w ochronę dzikiej przyrody i siedliskKategoria: Firma, BIZNES, Z okazji Światowego Dnia Dzikiej Przyrody Grupa Emirates p
Data publikacji: 2019-06-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekologia, orędownictwo i autentyczność elementami nowego modelu biznesowego firmKategoria: BIZNES, Media i PRHumanizacja marki, autentyczność markiEkologia, o
Data publikacji: 2015-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spot „Kieleckiego” w nowej odsłonieKategoria: BIZNES, Media i PR„W kuchni lubię łączyć oryginalne składniki, jednak gdy do swoich potraw dodaję majonez,
Data publikacji: 2019-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja NAV agency i Mint MediaKategoria: BIZNES, Media i PRJuż 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy
Data publikacji: 2016-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kampania marki SorayaKategoria: BIZNES, Media i PRWystartowała kampania komunikująca relaunch marki Soraya i promująca kremy liftingujące Soraya Liftensive.
Data publikacji: 2019-08-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Good One PR dla EndoKategoria: BIZNES, Media i PRZ początkiem sierpnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Endo – producentem odzieży dziecięcej. A
Data publikacji: 2014-03-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OS3 nawiązała współpracę z LUX MEDKategoria: BIZNES, Media i PRS3 nawiązała współpracę z LUX MED Największa sieć medyczna w Polsce LUX MED rozstrzygnęł
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”Kategoria: Media i PR, BIZNES, Po raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” si�
Data publikacji: 2017-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Geolokalizacja i analiza zachowań – klucz do skutecznej reklamy na FacebookuKategoria: BIZNES, Media i PRPrecyzyjne targetowanie zapewnia markom skuteczne dotarci