Data publikacji: 2018-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wideo online na pozycji lideraKategoria: BIZNES, Media i PRJak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. P
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kto kupuje mieszkania w pandemiiKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Czy zmieniła się struktura nabywców mieszkań i profil klientów deweloperów? Jaka grupa kupu
Data publikacji: 2015-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marta Kowalczyk Project Managerem w Faster&BetterKategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu agencji interaktywnej Faster&Better dołączyła Marta Kowalczyk.
Data publikacji: 2015-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pajacyk z nowym serwisem zaprojektowanym przez Faster&BetterKategoria: BIZNES, Media i PRRuszył nowy serwis Pajacyka – programu dożywiania dzieci. Za komple
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przepyszne desery na bazie lodów Jeżyki, Grześki i Śliwka NałęczowskaKategoria: BIZNES, Media i PRKto powiedział, że lody można jeść tylko latem?! Z lodam
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odczarowany mit niepełnosprawnościKategoria: Problemy społeczne, BIZNES, W ramach akcji „Pracodawca z sercem” odczarowujemy mity, wiążące się z utratą s
Data publikacji: 2020-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB PolskaKategoria: BIZNES, Media i PRBranża internetowa wielkim wygranym 2019 rokuRok 2019 był dla polskiej branży rekl
Data publikacji: 2017-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany i wzmocnienia w AdexonKategoria: BIZNES, Media i PROd czerwca do sieci reklamy Adexon dołączył Andrzej Goleta, który objął stanowisko Digital Marketing
Data publikacji: 2019-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agnieszka Świerczewska na czele sprzedaży w ABI Media HoldingsKategoria: BIZNES, Media i PRZ początkiem marca br. Agnieszka Świerczewska została powołana na st
Data publikacji: 2018-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Najlepsze jest blisko” – kampania wizerunkowa Cukru KrólewskiegoKategoria: BIZNES, Media i PR"Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królew