Data publikacji: 2019-01-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co czeka wideo marketing w 2019 roku?Kategoria: BIZNES, Media i PRW dzisiejszych czasach większość osób korzysta z Internetu głównie na urządzeniach mobilnych
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultimate VR wchodzi do gry!Kategoria: Giełda, BIZNES, Na platformie FindFunds trwa kampania crowdinwestingowa Ultimate VR. Spółka, której założycielami są no
Data publikacji: 2018-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Owoce w pracy – modny i zdrowy nawykKategoria: BIZNES, Media i PRW dzisiejszych czasach zdrowe odżywianie i uprawianie sportów to wiodące trendy, którym podpor
Data publikacji: 2016-06-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Infinity Media z kampanią telewizyjną dla Travelplanet.plKategoria: BIZNES, Media i PRDom mediowy Infinity Media realizuje kampanię telewizyjną portalu Travelpla
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy zmiana przepisów budowlanych wpłynie na ceny mieszkańKategoria: Nieruchomości, BIZNES, W jakim stopniu nowe przepisy dotyczące ochrony cieplnej budynków w
Data publikacji: 2017-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ranking najpopularniejszych hoteli na Facebooku w PolsceKategoria: BIZNES, Media i PRWymarzony urlop poprzedzają tygodnie przygotowań. Największą uwagę poświę
Data publikacji: 2017-09-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Awans Macieja Kapuścińskiego w Result MediaKategoria: BIZNES, Media i PRMaciej Kapuściński, który dotychczas zajmował stanowisko SEM Managera w agencji marketi
Data publikacji: 2020-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NBS Communications, pierwsza polska agencja PR, świętuje 30 latKategoria: BIZNES, Media i PROd 1990 roku NBS pracował dla prawie 400 klientów z 30 krajów. W tym
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash nabędzie udziały w spółce prowadzącej sieć sklepów ArhelanKategoria: Handel, BIZNES, Eurocash zawarł umowę inwestycyjną, na podstawie któr
Data publikacji: 2020-08-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: To koniec klasycznego public relations. Jak wygląda PR w dobie pandemii?Kategoria: BIZNES, Media i PR– Nie mam wątpliwości, że nagły wymóg cyfryzacji usług