Data publikacji: 2017-11-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Piątnica wśród najsilniejszych marek w Polsce!Kategoria: BIZNES, Media i PRMarka Piątnica zdobyła tytuł Superbrands 2018, plasując się na 6. pozycji wśród
Data publikacji: 2014-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 filary sukcesu małej firmy w internecieKategoria: BIZNES, Media i PRDywersyfikacja źródeł pozyskiwania klientów, aktywność w social media, tworzenie wartoś
Data publikacji: 2014-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Telmon z prelekcją „Systemy motywacyjne i programy rozwojowe w call centerKategoria: BIZNES, Media i PRArtur Kapacki, prezes Telmon, weźmie udział w konferencji
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cyfrowa integracja jeszcze łatwiejszaKategoria: Rolnictwo, BIZNES, John Deere ułatwia dostęp do JDLink, dzięki nowej ofercie instalacji modułu MTG, który będ
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Kobiet to okazja dla biznesu, by lepiej je wspieraćKategoria: , BIZNES, Zarówno duże jak i małe firmy mogą podjąć tych pięć kroków by wspierać kob
Data publikacji: 2019-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kiedy umowa o świadczenie usług może zostać zakwalifikowana jako umowa o pracę?Kategoria: BIZNES, Media i PRUmowa o pracę gwarantuje pracownikowi duże zabezpi
Data publikacji: 2015-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Big-Active z jesiennym dopełnieniem dobrych chwilKategoria: BIZNES, Media i PRWraz z początkiem jesieni rozpoczyna się druga odsłona kampanii reklamowej herbat m
Data publikacji: 2018-06-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mint Media dla marki MeizuKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia, wraz z pojawieniem się
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Młodzi kontra plastikKategoria: Ochrona środowiska, BIZNES, • Podatek od plastiku i ograniczenia dotyczące używania jednorazowych plastików to za mało. •
Data publikacji: 2018-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Najlepsze jest blisko” – kampania wizerunkowa Cukru KrólewskiegoKategoria: BIZNES, Media i PR"Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królew