Data publikacji: 2019-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mint Media z nową kampanią dla MattelKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największyc
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLEKOVITA stawia na produkcję przyjazną środowiskuKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNES, Kierując się przekonaniem, że ochrona środowiska naturalnego jest
Data publikacji: 2016-07-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Infinity Media z kampanią telewizyjną leku OTC EnterolKategoria: BIZNES, Media i PRDom mediowy Infinity Media realizuje kolejną już w tym roku kampanię telewizy
Data publikacji: 2020-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Start kampanii reklamowych serwisów Morizon.pl i Gratka.plKategoria: BIZNES, Media i PRPo przejęciu przez Ringier Axel Springer Media AG Gratka.pl i zakupie więks
Data publikacji: 2016-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Red Bull z kolejną odsłoną komunikacjiKategoria: BIZNES, Media i PRRed Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 marca rozpoczyna się Publiczna Oferta Akcji Live Motion GamesKategoria: Giełda, BIZNES, Już 4 marca startuje Oferta Publiczna Akcji Live Motion Games – produ
Data publikacji: 2017-02-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynki – jak rozkochać odbiorców newslettera?Kategoria: BIZNES, Media i PRW tym roku kampanie e-mail marketingowe związane z Walentynkami można zaobserwowa
Data publikacji: 2014-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VIP w bezpiecznym i komfortowym foteliku – reklama fotelików RECAROKategoria: BIZNES, 14 stycznia br. na antenach dwóch stacji tematycznych z portfolio grupy
Data publikacji: 2016-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Juliusz Strachota z Isobar Poland do Mint MediaKategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączył Juliusz Strachota, który obją�
Data publikacji: 2015-07-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mobile emailmarketing (r)evolutionKategoria: BIZNES, Media i PRSzczególnie dla tzw. pokolenia „Z” Smartfony i tablety stają się nieodzownym towarzyszem każde