Data publikacji: 2018-08-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mint Media dla marki MuttiKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja interaktywna Mint Media odpowiada za realizację projektu graficznego strony internetowej marki Mutti
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ContentHouse rozpoczyna półrocze z Medalem EuropejskimKategoria: BIZNES, Media i PRW 28. Edycji Medalu Europejskiego organizowanego przez Business Centre Club, Con
Data publikacji: 2018-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zdrowe przekąski w biurze – bakalie i suszone owoceKategoria: BIZNES, Media i PRKiedy w pracy, między posiłkami dopada Was głód, lub po prostu chcecie coś pr
Data publikacji: 2018-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kim są przedsiębiorcy z kampanii T-Mobile? Zofia Gaińska jest jednym z nichKategoria: BIZNES, Media i PRWłaścicielka przychodni dla zwierząt popularyzującej w
Data publikacji: 2016-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Monika Zawisza event managerem w WALKKategoria: BIZNES, Media i PRDo agencji WALK Events dołączyła Monika Zawisza, która objęła stanowisko event managera.Do
Data publikacji: 2016-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GroupM z najbardziej precyzyjną platformą do przewidywania intencji zakupowychKategoria: BIZNES, Turbine – platforma zarządzania danymi należąca do Xaxis –
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: My Spa Resort od Cherrypick Games trafi na Nintendo SwitchKategoria: Giełda, BIZNES, Cherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper i wydawca gier mobilnych, p
Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cut the Mustard wygrywa przetarg social media H&MKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social me
Data publikacji: 2019-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Senuto wystawcą na Cloud Expo 2019 w LondynieKategoria: BIZNES, Media i PR12 i 13 marca, Senuto – kompleksowa platforma do planowania, monitorowania i optymalizac
Data publikacji: 2019-10-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania odnośnie nowego badania mediówKategoria: BIZNES, Media i PRKoalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała