Data publikacji: 2018-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fundusz AgriTech Hub zainwestował w StrigiformesKategoria: BIZNES, Media i PRAgriTech Hub – Fundusz Venture Capital, który wspiera w rozwoju innowacyjne projekty
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: O przyszłych lekarzach, artystach i rozmowach kwalifikacyjnychKategoria: Edukacja, BIZNES, O przyszłych lekarzach, artystach i rozmowach kwalifikacyjnych – prof
Data publikacji: 2020-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konferencja The change is now! – zmiany w branży esports&gamingKategoria: BIZNES, Media i PREsport Gaming Forum 2020 – The change is now to tytuł
Data publikacji: 2017-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Haier rusza z pierwszą na polskim rynku kampanią w TVKategoria: BIZNES, Media i PR18 września do emisji trafił spot wizerunkowy promujący największego na świe
Data publikacji: 2019-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digitalKategoria: BIZNES, Media i PRTrwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów
Data publikacji: 2017-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lexus LC z nagrodą Production Car Design of the Year 2016Kategoria: BIZNES, Media i PRDwudziestoosobowe jury, w skład którego wchodzą najznakomitsi projektanci s
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niemcy: Rollercoaster wzrostu gospodarczego będzie trwać w 2021 r.Kategoria: Gospodarka, BIZNES, Jak przewidują eksperci Allianz Research i Euler Hermes na pocz�
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wraz z Appetitą rozkochaj się w… afrodyzjakach!Kategoria: Media i PR, BIZNES, Walentynki to idealna okazja, aby oderwać się na chwilę od codzienności i spę
Data publikacji: 2015-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TOUS kontynuuje kampanię Czułe Historie i przedstawiaKategoria: BIZNES, Na Walentynki TOUS przygotował nową odsłonę kampanii reklamowej w prasie, a na stronie
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa.Kategoria: BIZNES, Media i PRBadanie LoveBrands Relations na temat preferencji komunikacyjnych Polaków wobec med