Data publikacji: 2018-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Synergic realizuje rozbudowaną kampanię OOH dla ItakaKategoria: BIZNES, Media i PRSynergic realizuje rozbudowaną kampanię OOH dla biura podróży ITAKA we wspó�
Data publikacji: 2017-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa PSB poszerza współpracę z ContentHouseKategoria: BIZNES, Media i PRPo niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotycz
Data publikacji: 2015-06-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INSIGNIA dla Grupy ŻywiecKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja INSIGNIA rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec. Będzie odpowiadać za obsługę marki Strongbow w
Data publikacji: 2018-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Roczny zapas paliwa od marki HalneKategoria: BIZNES, Media i PRNAV Agency oraz agencja interaktywna Mint Media zrealizowały wspólny projekt dla marki Halne, należ
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koniec z szukaniem pilota. Zamień wszystkie na jeden uniwersalny.Kategoria: IT i technologie, BIZNES, Urządzeń w naszych domach wciąż przybywa, a co za tym idz
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Detalion Games zapowiada grę Highway BuilderKategoria: IT i technologie, BIZNES, Detalion Games, notowany na NewConnect producent gier z Grupy PlayWay, rozpoczyna
Data publikacji: 2017-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobry mailing nie rdzewiejeKategoria: BIZNES, Media i PRInformacje o darmowej dostawie, zniżkach czy czyszczeniu magazynów nie robią już na nas takiego wrażenia
Data publikacji: 2017-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Weekend w Polsce – nowe wydanie specjalne miesięcznika Weranda.Kategoria: BIZNES, Media i PRCo kwartał ukazują się magazyny tematyczne Wydawnictwa Te-Jot, wyda
Data publikacji: 2018-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za namiKategoria: BIZNES, Media i PRW pierwszym kwartale 2018 roku mija 12 miesięcy od ukazania się pierwszego – w
Data publikacji: 2015-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Monika Olejnik apeluje o jedność mediówKategoria: BIZNES, Media i PRPrzedstawiciele polskich mediów walczą wspólnie o wsparcie dla chorych dzieci.Przedstawic