Data publikacji: 2017-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klaudia Ptaszyńska w F25Kategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu domu produkcyjnego F25 dołączyła Klaudia Ptaszyńska, która objęła stanowisko Koordynatora Pr
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jabra wprowadza do oferty zestaw słuchawkowy Evolve2 30 do produktywnej pracyKategoria: IT i technologie, BIZNES, Jabra wprowadza do oferty lekki, przenośny, nied
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brexit – wielkie wyzwanie nie tylko dla logistykiKategoria: Transport, BIZNES, Opóźnienia, papierkowa robota, dodatkowe cła – to tylko niektóre z negatywnyc
Data publikacji: 2018-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania mobilna – tips&tricksKategoria: BIZNES, Media i PRWedług raportu Digital in 2017: Global Overview, 46% populacji na świecie łączy się z Inte
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy kwiaty mogą być fair?Kategoria: Handel, BIZNES, Zakup róż ze znakiem Fairtrade wspiera plantatorów w krajach rozwijających się i urzeczywistnia ideę spr
Data publikacji: 2016-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zieliński: z Sugarfree do WALKKategoria: BIZNES, Media i PRTomasz Zieliński objął stanowisko senior copywritera w WALK Creative. Poprzednio pracował w agencji S
Data publikacji: 2018-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Data Exchanger, Videomill i NapoleonCat na targach GITEX 2018 w DubajuKategoria: BIZNES, Media i PRW dniach 15-18 października, w Dubaju odbędzie się kolejna edyc
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zapytaj stomatologa: Biały nalot, ból i uczucie dyskomfortu w jamie ustnejKategoria: Zdrowie, BIZNES, Niewielkie ale bolesne, pojawiają się na języku, podniebi
Data publikacji: 2019-04-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Isobar Polska nawiązuje współpracę z Arla FoodsKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak
Data publikacji: 2018-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Geotargetowanie, czyli jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy w reklamie DOOHKategoria: BIZNES, Media i PRSkuteczna reklama DOOH – dociera i wpływa na jak najwi�