Data publikacji: 2018-07-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Viasat World pozyskuje prawa do serialu Das Boot dla kanału Epic DramaKategoria: BIZNES, Media i PRDzięki umowie z Sonar Entertainment Viasat World zapewnia kolejn
Data publikacji: 2015-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kuchenne Zmagania z Podravką w roli głównejKategoria: BIZNES, Media i PRPodravka wraz z wydawnictwem Burda przygotowała dla entuzjastów gotowania prawdziwe kuch
Data publikacji: 2019-01-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moje życie, Twój 1%. Kampania Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą NowotworowąKategoria: BIZNES, Media i PRFundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: innogy ON AIR – nowy cykl podcastów o działaniach proekologicznych w biznesieKategoria: Firma, BIZNES, innogy ON AIR to nowy cykl podcastów który dotyczy inwe
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zachęcić dzieci do jedzenia ryb? Program edukacyjny SKARBY BAŁTYKUKategoria: Edukacja, BIZNES, Badania wykazują, iż Polacy jedzą dwukrotnie mniej ryb niż
Data publikacji: 2020-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe smaki serków śmietankowych Łaciate z Certyfikatem Dobry ProduktKategoria: BIZNES, Media i PRCertyfikat Dobry Produkt 2020 otrzymały serki śmietankowe Łaci
Data publikacji: 2020-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła najnowsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder!Kategoria: BIZNES, Media i PRNajważniejsza kampania fundraisingowa Fundacji Sue Ryder promuje Centrum
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ostatnie dni badania rynku reklamy DOOH MyLEDKategoria: BIZNES, Media i PRDobiega końca Pierwsze badanie polskiego rynku DOOH realizowane przez MyLED. Tylko do koń
Data publikacji: 2020-02-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CUK inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero!Kategoria: BIZNES, Media i PRMultiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając s
Data publikacji: 2016-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Twitter ułatwia proces obsługi klienta, Instagram zapowiada zmiany w reklamachKategoria: BIZNES, Media i PRTwitter i Instagram wprowadzają zmiany na swoich serwis