Data publikacji: 2017-02-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynki – jak rozkochać odbiorców newslettera?Kategoria: BIZNES, Media i PRW tym roku kampanie e-mail marketingowe związane z Walentynkami można zaobserwowa
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cash flow bez tajemnic – jak skutecznie dbać o przepływy pieniężne w firmie?Kategoria: , BIZNES, Czym dokładnie jest cash flow i jak można o niego zadbać?
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przepisy na czas pandemii… również po pandemii?Kategoria: Gospodarka, BIZNES, Działalność gospodarcza w dobie koronawirusa była sinusoidą dla bardzo skrajn
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z potencjałem, ale bez przewrotów w świecie HR-u.Kategoria: Praca, BIZNES, Truizmem staje się powiedzenie, że pandemia koronawirusa zmieniła podejście HR-owc
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gioteck – Brytyjczycy powracają na polski rynekKategoria: IT i technologie, BIZNES, Brytyjska firma Gioteck, po tymczasowej nieobecności, powraca do polskic
Data publikacji: 2017-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wioletta Wiśniewska z Traffic Trends do BidlabKategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu Bidlab – agencji mediowej specjalizującej się w efektownym pozyskiwaniu r
Data publikacji: 2020-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja Bluecloud Interactive z platformą dla przedsiębiorców w czasach kryzysuKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw przed
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Yaris co piątą nową Toyotą w EuropieKategoria: Motoryzacja, BIZNES, Wyniki sprzedaży Toyoty w Europie w 2020 roku potwierdziły po raz kolejny, że decyzja jap
Data publikacji: 2018-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z Piątnicy, no bo skąd – OSM Piątnica z nową platformą komunikacyjnąKategoria: BIZNES, Media i PROSM Piątnica to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najsi
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestmedic partnerem kampanii „TeleSerce – Serce pod kontrolą”Kategoria: Zdrowie, BIZNES, Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urząd