Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pasty rybne w nowym wydaniu.Kategoria: Przemysł spożywczy, BIZNES, Pasty rybne królują na polskich stołach od lat. Marka Helcom Premium proponuje smakoszom ryb
Data publikacji: 2016-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Good One PR z Wyjątkowym PrezentemKategoria: BIZNES, Media i PRZ początkiem lipca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Wyjątkowy Prezent, oferu
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INWESTYCJA W POPRAWĘ JAKOŚCI POWIETRZA W NOWYM SĄCZU JUŻ DZIAŁAKategoria: Przemysł, BIZNES, Prawie 25 mln zł warta jest inwestycja, zrealizowana przez Tokai
Data publikacji: 2020-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznychKategoria: BIZNES, Media i PRW ramach walki z pandemią koronawirusa producent
Data publikacji: 2014-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Universal McCann wzmacnia zespół DigitalKategoria: BIZNES, Do zespołu ekspertów domu mediowego Universal McCann (część IPG Mediabrands) dołączyła Iwona Suw
Data publikacji: 2015-09-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Urządzasz się? Szukasz sprytnych rozwiązań? Znajdź swój ulubiony designerski gadKategoria: BIZNES, Media i PRWrzesień to gorący okres remontów. Urządzasz s
Data publikacji: 2016-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy Wschód dogodni Zachód?Kategoria: BIZNES, Media i PRStatystyki mówią wprost – wschodnie województwa coraz prężniej i w wielu dziedzinach doganiają te po
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Demolish Games S.A. rozpoczyna ofertę publiczną akcjiKategoria: Giełda, BIZNES, Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, rozpoczął dzi
Data publikacji: 2017-01-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Maestro wśród Młodych Marek SukcesuKategoria: BIZNES, Media i PRMaestro – wiodąca marka produktowa Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. – otrzymała
Data publikacji: 2016-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słodkości w służbie niestandardowego marketinguKategoria: BIZNES, Media i PRMarki od dawna szukają sposobu na niestandardowe upominki w komunikacji marketingowe