Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobieca twarz pandemiiKategoria: Praca, BIZNES, Praca, rozwój i życie w świecie COVID-19 z perspektywy kobietO tym, że pandemia COVID-19 znacznie bardziej nega
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Śródka OdNowa 2 – tu wszystko jest bliskoKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Śródka OdNowa 2 – tu wszystko jest bliskoBudowa osiedla Śródka OdNowa 2 post�
Data publikacji: 2014-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: T-Mobile kocha reklamę, PLAY celebrytów!Kategoria: BIZNES, T-Mobile liderem wydatków na reklamę w 2013 roku. PLAY zatrudnia celebrytów i ma największą dynamik
Data publikacji: 2017-09-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Specjalne ilustrowane wersje reklam w „KUKBUK Dzieciaki”!Kategoria: BIZNES, Media i PRWe wrześniu ukazało się w całości ilustrowane wydanie specjalne wydawn
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magia wielkiego ekranu – raport z badania preferencji widowni kinowej w PolsceKategoria: BIZNES, Media i PRFirma Nielsen Polska we współpracy z liderem rynku
Data publikacji: 2014-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SSSE- Podstrefa Białystok top inwestycjąKategoria: BIZNES, Media i PRUzbrojenie terenów inwestycyjnych Podstrefy Białystok Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicz
Data publikacji: 2014-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania telewizyjna BMW ConnectedDrive od OS3Kategoria: BIZNES, Media i PRKampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive obejmująca spoty telewizyjne i ki
Data publikacji: 2018-08-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pożyczka na wszystko, czym zaskoczy życie – nowa strategia LendOn.plKategoria: BIZNES, Media i PRMarka LendOn.pl, należąca do Creamfinance Poland, ruszyła z n
Data publikacji: 2016-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy Wschód dogodni Zachód?Kategoria: BIZNES, Media i PRStatystyki mówią wprost – wschodnie województwa coraz prężniej i w wielu dziedzinach doganiają te po
Data publikacji: 2019-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: “When steel meets art” – unikalna kampania DekpolKategoria: BIZNES, Media i PRDekpol opracował unikalną kampanię promującą łyżki do koparek. Jako wi