Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wykryje raka piersi. 5 mln złotych od NCBR dla AILISKategoria: Zdrowie, BIZNES, AILIS, startup medyczny z Krakowa, otrzymał niemal 5 mln zł
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera ebooka “Nowy portal krok po kroku: narzędzia, wskazówki, trendy”Kategoria: IT i technologie, BIZNES, Budowa portalu internetowego to złożony i prac
Data publikacji: 2019-07-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Open Media z kontraktem na stałą obsługę Caffè VergnanoKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Open Media Public Relations podpisała umowę na stałą współprac
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GLP rozpoczyna budowę centrum logistycznego w LędzinachKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Firma GLP, pół roku od rozpoczęcia działalności w Europie Centralne
Data publikacji: 2020-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania społeczna „#NiePrzesadzam"Kategoria: BIZNES, Media i PRBabbel – wiodąca platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Pra
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zarządzanie nieruchomościami właśnie stało się prosteKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Ubiegły rok przyniósł wiele zmian, także na rynku mieszkaniowym i
Data publikacji: 2016-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maja Isakiewicz nowym Head of Content w Mint MediaKategoria: BIZNES, Media i PROd września do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Maja Isakiewicz
Data publikacji: 2017-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MOYA zmienia promocyjne standardyKategoria: BIZNES, Media i PRDrugiego października w ogólnopolskich stacjach TV, radiowych, Internecie i na ponad 150 stacjach pal
Data publikacji: 2019-08-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Peppermint wspiera komunikację Vodka Festival w sieci sklepów Aelia Duty FreeKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja odpowiada za przygotowanie konceptu graficznego k
Data publikacji: 2016-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Efekt pop-up store, czyli jak pokazać swoją markę?Kategoria: BIZNES, Media i PRJak podnieść zaangażowanie bezpośrednie w markę, nawiązać interakcję i doda