Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pogromcy Elektromobilnych Mitów – Czy serwisowanie elektryka jest drogie?Kategoria: Motoryzacja, BIZNES, Choć napęd EV to rewolucyjne rozwiązanie w motory
Data publikacji: 2020-08-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: To koniec klasycznego public relations. Jak wygląda PR w dobie pandemii?Kategoria: BIZNES, Media i PR– Nie mam wątpliwości, że nagły wymóg cyfryzacji usług
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kuchnia zero waste – smacznie, zdrowo i oszczędnieKategoria: Firma, BIZNES, Szacuje się, że rocznie w naszym kraju marnuje się ok. 9 mln ton żywności.Szacu
Data publikacji: 2017-05-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: COOKING CHALLENGE PODBIJA INTERNETKategoria: BIZNES, Media i PRZ końcem kwietnia ruszyła ciekawa akcja, której organizatorzy rzucają nie lada wyzwanie wszystkim
Data publikacji: 2020-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kino rusza w Polskę – Plan na kino w Twoim mieścieKategoria: BIZNES, Media i PRKino objazdowe rusza w Polskę z najnowszymi hitami. Organizator: Outdoor Cinema
Data publikacji: 2017-07-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Politan na Kongresie Bohaterów Sprzedaży 2017Kategoria: BIZNES, Media i PRWiceprezes Zarządu spółki Politan – Grzegorz Barszcz, był jednym z prelegentów Kon
Data publikacji: 2018-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zdrowe przekąski w biurze – bakalie i suszone owoceKategoria: BIZNES, Media i PRKiedy w pracy, między posiłkami dopada Was głód, lub po prostu chcecie coś pr
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Deserowe trio kawowe Costa Coffee na pyszną osłodę każdego dniaKategoria: Handel, BIZNES, W ostatnie tygodnie zimy warto sięgnąć po prawdziwie pyszny zastrzy
Data publikacji: 2019-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KLIF. OTWARTY NA…Kategoria: BIZNES, Media i PRMarka prezentuje nową strategię komunikacji.Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni prezentują n
Data publikacji: 2020-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Największe kryzysy wizerunkowe 2019 rokuKategoria: BIZNES, Media i PRNajwiększy kryzys wizerunkowy w Polsce dotyczy Kościoła Katolickiego. Drugi w kolejności zw