Sałatki na stałe wpisały się do naszych jadłospisów, nic więc dziwnego, że coraz częściej szukamy nowych przepisów aby je urozmaicić.
65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją ja
Krzysztof Gońda dołączył do działu kreacji w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko Senior Copywritera.
Balsamy EOS zdobywają uwielbienie wśród gwiazd z całego świata, pojawiają się w teledyskach i mediach społecznościowych celebrytów. Teraz czas na modę.
Dekpol opracował unikalną kampanię promującą łyżki do koparek. Jako wiodący temat przekazu wykorzystano hasło PERFECT SHAPE. Kreacja wiąże ciężkie stalowe produkty ze sztuką, która inspiruje m.in. poprzez muzykę, taniec
Za prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Internecie odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.
Dzisiaj sformułowanie „wartość dodana” nabiera zupełnie innego znaczenia. To naznaczone nią działania coraz częściej stają się dla konsumenta kluczowe w ocenie marki, a zatem także podejmowaniu decyzji zakupowych.
LV BET zakłady bukmacherskie zostały sponsorem mistrzostw Europy siatkarzy EUROVOLLEY POLAND 2017. Jedna z najważniejszych imprez sportowych w tym roku zostanie rozegrana w Polsce od 24 sierpnia do 3 września 2017 r.
Tworzenie treści w czasie rzeczywistym, możliwość monitorowania, dopasowanie spotów do miejsca i czasu jego wyświetlenia - to jedne z kluczowych i najbardziej atrakcyjnych możliwości z punktu widzenia reklamodawców w bieżący
Digital Out-of-Home jest szybko rozwijającym się medium, czego dowodem są stale wzrastające wydatki firm. Statystyki pokazują, że DOOH jest coraz chętniej wybierane przez reklamodawców.