Value Media, gracz nr 1 na rynku planowania mediów digital rozpoczął współpracę strategiczną z platformą Synerise, partnerem technologicznym w obszarze planowania i mierzenia efektywności marketingowej.
Agencja PR Świeża Bazylia i Agencja El Padre ponownie współpracują przy organizacji Kongresu 590. To już trzecia edycja tego wydarzenia.
Fundusz INventures podpisał umowę inwestycyjną z właścicielem platformy NapoleonCat do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych. Zainwestował w nią 2,5 mln zł, środki te zostaną przeznaczone na powiększenie ze
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych opublikowała CANnual Report 2019. Podsumowuje w nim wyniki rynku reklamowego w 15 krajach Europy Środkowej i Wschodniej w okresie 2014-2018 oraz prognozy trendów na kolejne pięć lat.
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływaj
Wyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks: od uprawy kawowca, aż po zarządzanie kawiarniami. Przy okazji Dnia Kobiet marka Starbucks dzieli się historiami swoich Partnerek i silnych kobiet z Rwa
Grupa mediowa Valkea przygotuje kompleksową kampanię wizerunkową i identyfikację wizualną marek premium, dostępnych w Fashion House Outlet Centre Piaseczno. Współpraca obejmie całoroczne działania promocyjne oraz organizację
Od paru tygodni wydawać się może, że świat się zatrzymał. Życie społeczne zmieniło się o 180 stopni. Ujawniły się lęki, strach o życie i zdrowie najbliższych, co – szczególnie na początku – prowadziło do szerzeni
Data publikacji: 2018-02-22 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kategoria: BIZNES, Media i PR Czym są nagłówki Hx? Nagłówki (ang. heading tags) służą do prezentowania struktury treści […]
Aby w efekcie kampanii email marketingowej nie trafić do SPAMu przede wszystkim trzeba zadbać o personalizowaną i ciekawą treść. W końcu „content is the king” na każdym polu. Na co zwracać uwagę przy tworzeniu kampanii?