Woodland Games, producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay, podpisał umowę ze znanym włoskim wydawcą – Leonardo Interactive.
Kolejny klient ContentHouse z branży technologicznej przedłuża współpracę z agencją w zakresie content marketingu oraz działań PR. Firmy decydują się również współpracować na poziomie strategicznym.
ITBoom Sp. z o.o. zaprojektowała i wdrożyła już w pierwszych firmach w Polsce innowacyjne narzędzie do zarządzania pracą zespołów w dobie pandemii koronawirusa.
Nationale-Nederlanden TUnŻ rozpoczęło drugą odsłonę kampanii pod hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”.
Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Legia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest światowym liderem w zakresie wdrażania i funkcjonalności nowoczesnych systemów CRM
Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów i zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć
Fundacje, organizacje, stowarzyszenia – w działania wszystkich tych podmiotów wpisane jest pomaganie oraz współpraca z mediami. Im bardziej zostanie nagłośniony temat, tym większe ma szanse powodzenia, a przy pomocy narzędzia
“Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce komercyjna konferencja, prezentująca korzyści z wykorzystania wideo online w komunikacji marketingowej.
Zmiana władzy i skład nowego rządu RP były głównymi tematami ubiegłotygodniowych jedynek dzienników ogólnopolskich. Najczęściej na pierwszych stronach wymieniano PiS – aż 67 razy – podsumował „PRESS-SERVICE Monitorin