NEXERA włącza do elementów swojej identyfikacji wideo jingiel. Czołówka oparta jest na animacji logotypu, a za inspirację dźwiękową posłużył…najszybszy na świecie samolot. Za realizację projektu odpowiada Timecode Film
Za projekt, design i wykonanie nowego portalu podróżniczo-kulinarnego sieci restauracji SPHINX Mamytensmak.pl odpowiada agencja Epic Dreams.
Case study promocji konsumenckiej Owocowa Loteria.
Millenialsi, czyli pokolenie Y to największe wyzwanie dla marketerów, sprzedawców i pracodawców. Głównym problemem jest znalezienie właściwego sposobu komunikacji z tą grupą. Jak i czy w ogóle można do nich skutecznie trafi
Zmiana władzy i skład nowego rządu RP były głównymi tematami ubiegłotygodniowych jedynek dzienników ogólnopolskich. Najczęściej na pierwszych stronach wymieniano PiS – aż 67 razy – podsumował „PRESS-SERVICE Monitorin
Bank Pocztowy rozszerzył współpracę z firmą ITCARD właścicielem sieci bankomatów i wpłatomatów Planet Cash. Dzięki porozumieniu klienci indywidualni i firmowi Banku Pocztowego będą mogli korzystać z niemal 1000 wpłatomat
Obie odmiany - biała czerwona, a także sok z kapusty są świetnym źródłem witamin, minerałów i błonnika. Ponadto, zaletą tego warzywa jest przystępna cena i dostępność o każdej porze roku. Kapustę można także spożywa
Do zespołu agencji WALK dołączył Rafał Lampasiak, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii. Będzie kierował zespołem odpowiedzialnym za planowanie strategicznych działań dla nowych i kluczowych klientów G
Marka piwna Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię reklamową, którą pokazuje, że nic nie pobije oryginału. Nawiązując w swoim spocie do popularnego utworu Louisa Armstronga, podkreśla oryginalność oraz autentyczność w najcz
Ultimate Games S.A., notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie producent i wydawca gier wideo, wraz z trzema spółkami z Grupy Kapitałowej PlayWay oraz innymi podmiotami, zawiązał trzy nowe spółki.