Data publikacji: 2013-10-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja informacyjna Newseria z nowym serwisem lifestylowym.
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Dziś ruszył nowy, multimedialny serwis agencji informacyjnej Newseria o profilu lifestylowym. Podobnie jak serwis biznesowy, jest on ogólnodostępny, a pobieranie zawartości przez media – darmowe.
Dziś ruszył nowy, multimedialny serwis agencji informacyjnej Newseria o profilu lifestylowym. Podobnie jak serwis biznesowy, jest on ogólnodostępny, a pobieranie zawartości przez media – darmowe. W serwisie każdego dnia dostarczane będą newsy ze świata show-biznesu, a także te dotyczące m.in. mody, zdrowia, urody.
– Codziennie będziemy dostarczać informacje z życia gwiazd, świata mody, urody czy kultury. Będziemy wszędzie tam, gdzie trzeba być. Pokazy mody, premiery, gale – wylicza Maria Krasicka, redaktor naczelna agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. – Chcemy rozmawiać z każdym, kto liczy się w show-biznesie. Ponadto w serwisie nigdy nie będzie plotek czy nieoficjalnych newsów. Bazą materiałów zawsze będzie wypowiedź osoby, która ujawnia nam informacje.
Każdego dnia w serwisie będzie pojawiało się od kilku do kilkunastu depesz – każda w formie tekstowej, audio oraz wideo w jakości HD. Oprócz informacji o gwiazdach, modzie czy zdrowiu będą rozwijane takie działy jak dom, dziecko czy motoryzacja. Nad pozyskaniem newsów i przygotowaniem materiałów będzie pracował kilkunastoosobowy zespół doświadczonych dziennikarzy lifestylowych.
Serwis lifestylowy, jest drugim, obok biznesowego, serwisem Agencji Informacyjnej Newseria. Dostęp do obu z nich jest otwarty. Media mogą pobierać i wykorzystywać materiały bezpłatnie. W ciągu ponad 1,5 roku działalności agencja Newseria opublikowała blisko 4 tysiące multimedialnych depesz. Ponadto posiada także około dwóch tysięcy zarejestrowanych użytkowników, głównie dziennikarzy, którzy codziennie otrzymują informacje o najważniejszych wydarzeniach.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR