BIZNES Media i PR

AdStone śledzi trendy w designie

AdStone śledzi trendy w designie
Agencja reklamowa AdStone uważnie śledzi wszelkie trendy związane z designem i

Data publikacji: 2017-01-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: AdStone śledzi trendy w designie
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Agencja reklamowa AdStone uważnie śledzi wszelkie trendy związane z designem i komunikacją.

AdStone śledzi trendy w designie BIZNES, Media i PR - Agencja reklamowa AdStone uważnie śledzi wszelkie trendy związane z designem i komunikacją.

Zastanawialiście się kiedyś, w jakim kontekście (oprócz zawodowym) można posłużyć się terminologią, której na co dzień używają graficy? Jeśli tak, to nie byliście sami! Eric Thomas i Joshua Pittman stworzyli zabawną serię wyrażeń, tzw. "Designer Dirty Talk". Tutaj możecie zobaczyć "poetyckie" wyniki tej burzy mózgów: http://digitalsynopsis.com/design/designer-dirty-talk/

Zajrzyjcie również tutaj: https://www.facebook.com/AdStoneGroup/

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
AdStone śledzi trendy w designie BIZNES, Media i PR - Agencja reklamowa AdStone uważnie śledzi wszelkie trendy związane z designem i komunikacją.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Kto powinien obawiać się bańki na amerykańskiej giełdzie?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy