BIZNES Media i PR

Adexon z majowymi kampaniami digital dla TV Puls

Adexon z majowymi kampaniami digital dla TV Puls
Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy - videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie

Data publikacji: 2020-05-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Adexon z majowymi kampaniami digital dla TV Puls
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy – videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie OLX.pl.

Adexon z majowymi kampaniami digital dla TV Puls BIZNES, Media i PR - Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy - videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie OLX.pl.

Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy – videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie OLX.pl.

Założeniem kampanii była promocja filmowych nowości przygotowanych na czas majówki, w okresie 1-3 maja, oraz kontynuacja działań promocyjnych w dniu 10 maja na stronie głównej OLX.pl. Pierwsza emisja kampanii dostarczyła 3 mln unikalnych kontaktów, z kolei wynik osiągnięty w miniony weekend wyniósł ponad 4,2 mln.

Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie bardzo angażującego formatu reklamowego, jakim jest videobacklayer. Dodatkowo połączyliśmy go z premium boxes – kafelkami, które pozwoliły zaprezentować filmy z całego weekendu. Każdy z kafelków posiadał odrębne linkowanie, dzięki czemu w prosty sposób można było przejść do karty produktu i zapoznać się z opisem filmu – komentuje Anna Kacprzyk, Digital Team Leader Adexon. Podsumowując – videobacklayer przyciągnął uwagę użytkowników, a premium boxes zaprezentowały ofertę i od razu przekierowały użytkownika w odpowiednie miejsce na stronie stacji – dodaje.

Reklamy można obejrzeć pod linkiem:

Emisja 1-3 maja: shorturl.at/iprA3 
Emisja 10 maja: shorturl.at/juCT5

 

Jest to pierwsza produktowa kampania dla TV Puls, którą w tym roku przeprowadził Adexon. Do tej pory agencja realizowała dla stacji kampanie efektywnościowe.

Adexon działa na rynku od 2013 r. Jest siecią reklamy, wyspecjalizowaną w doradztwie, planowaniu i realizacji kampanii reklamowych i digitalowych w Internecie. Firma posiada szeroki wybór nowoczesnych produktów reklamowych, dzięki którym jest w stanie dotrzeć do każdej grupy docelowej i zapewnić kampanie z najwyższym współczynnikiem konwersji z kanału on-line. W gronie klientów agencji znajdują się m.in. firmy z branży motoryzacyjnej, energetycznej, zdrowotnej. Więcej informacji na stronie www.adexon.pl

A to już wiesz?  Czy chatboty wyprą aplikacje?

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Adexon z majowymi kampaniami digital dla TV Puls BIZNES, Media i PR - Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy - videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie OLX.pl.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy