Data publikacji: 2018-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Synergic: kampania promująca program „Drunk History – Pół litra historii”Kategoria: BIZNES, Media i PRSynergic realizuje kolejną kampanię dla Comedy Centr
Data publikacji: 2019-06-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Zwieger w nowej kampanii stawia na jakość i wzornictwoKategoria: BIZNES, Media i PROd początku czerwca ruszyła nowa odsłona kampanii sponsoringowej marki
Data publikacji: 2018-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Siła personalizacji w digital marketinguKategoria: BIZNES, Media i PRW personalizacji chodzi o to, aby klienci czuli się związani z marką, która tworzy przekaz
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Panattoni najbardziej ekologicznym deweloperem przemysłowym w Europie w 2020 r.Kategoria: Nieruchomości, BIZNES, Panattoni, lider rynku zielonych nieruchomości p
Data publikacji: 2017-05-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SunVi z projektem content marketingowym od ContentHouseKategoria: BIZNES, Media i PRPolski producent suplementów zawierających witaminę D3 SunVi, firma Hand-Prod,
Data publikacji: 2017-01-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marcin Matyja w Mobile RocketsKategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu agencji mobile marketingowej Mobile Rockets dołączył Marcin Matyja, który objął stanowis
Data publikacji: 2018-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Synergic spektakularnie rozpoczyna drugie półrocze 2018 nowymi realizacjamiKategoria: BIZNES, Media i PRSynergic spektakularnie rozpoczyna drugie półrocze 2018 n
Data publikacji: 2018-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe osoby w Kreacji PlejKategoria: BIZNES, Media i PRAgata Żyźniewska i Wojciech Portnicki dołączają do działu Kreacji Plej, zarządzanego przez Barta Białeg
Data publikacji: 2016-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mint Media z kampanią Facebook Canvas dla PKO Banku PolskiegoKategoria: BIZNES, Media i PRPKO Bank Polski uruchamia nową aplikację – PKO Junior, która ma na ce
Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów oczekują Polacy?Kategoria: BIZNES, Media i PROd paru tygodni wydawać się może, że świat się zat