Skip to content
środa, 1 października, 2025
Latest:
  • Czy rząd zagra o miliardy? Źródło dodatkowych wpływów do budżetu leży w zasięgu ręki.
  • Światowy Dzień Zwierząt – Potrzeby psa i kota, czyli szczęśliwy pupil nie tylko od święta
  • Szkolna wyprawka – większy koszt lub ograniczenie wydatków Zakupy online nowym trendem
  • Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny
  • Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny

Biuro Ogłoszeń

Aktualności i wiadomości prasowe: Ogłoszenia, Wiadomości, Informacje

  • biuro-ogloszen.pl
  • BIZNES
  • Marketing
  • Media i PR
  • Reklama

Wyróżnienia

DPD Polska z tytułem Great Place to Work Badania Wyróżnienia

DPD Polska z tytułem Great Place to Work

21 marca, 202122 marca, 2021 biuro-ogloszen.pl
  • 100 zł w ramach nowej promocji Getin Banku i Mastercard Bezcenne Chwile!
  • IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierą
  • Polska kulinarna: regionalne przysmaki – z czego słyną poszczególne miejsca
  • CUK inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero!
  • Moda na dom pod miastem. Ruszyła budowa HVILLE
Ciekawe artykuły

Nestlé wprowadza dodatkowy 4-tygodniowy urlop ojcowski

Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestlé wprowadza dodatkowy 4-tygodniowy urlop ojcowskiKategoria: , BIZNES, Od początku roku pracownicy Nestlé w Polsce mogą korzystać z urlopu ojcowskiego wyd�

WSP Społem rusza z kampanią Musztard i Ketchupów Kieleckich

WSP Społem rusza z kampanią Musztard i Ketchupów Kieleckich
Data publikacji: 2017-05-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WSP Społem rusza z kampanią Musztard i Ketchupów KieleckichKategoria: BIZNES, Media i PRWSP Społem rusza z kampanią Musztard i Ketchupów KieleckichW maju br.

Loteria Wstrząśnij Głodem po nagrodę – nowa realizacja NAV agency i Mint Media

Loteria Wstrząśnij Głodem po nagrodę – nowa realizacja NAV agency i Mint Media
Data publikacji: 2019-06-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Loteria Wstrząśnij Głodem po nagrodę – nowa realizacja NAV agency i Mint MediaKategoria: BIZNES, Media i PR13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głode

Grupa WALK dla Polskiego Radia 24

Grupa WALK dla Polskiego Radia 24
Data publikacji: 2015-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa WALK dla Polskiego Radia 24Kategoria: BIZNES, Media i PRJedyne cyfrowe radio informacyjne PR 24 ruszyło z pierwszą kampanią wizerunkową. Za jej przygotowan

Codeaddict stawia na skuteczną sprzedaż technologiczną i zamierza przejąć Nessie

Codeaddict stawia na skuteczną sprzedaż technologiczną i zamierza przejąć Nessie
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Codeaddict stawia na skuteczną sprzedaż technologiczną i zamierza przejąć NessieKategoria: IT i technologie, BIZNES, Codeaddict, poznańska firma technologiczn

Peppermint dla Lagardere Duty Free w nowej odsłonie kampanii „Born in Poland”

Peppermint dla Lagardere Duty Free w nowej odsłonie kampanii „Born in Poland”
Data publikacji: 2019-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Peppermint dla Lagardere Duty Free w nowej odsłonie kampanii „Born in Poland”Kategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Peppermint odpowiada za nową odsłonę grafic

Nowe partnerstwo Legii Warszawa i Salesforce

Nowe partnerstwo Legii Warszawa i Salesforce
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe partnerstwo Legii Warszawa i SalesforceKategoria: IT i technologie, BIZNES, Legia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest św

Kasia – zwyczajny niezwyczajny Brand Hero marki BookBook – case study

Kasia – zwyczajny niezwyczajny Brand Hero marki BookBook – case study
Data publikacji: 2018-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kasia – zwyczajny niezwyczajny Brand Hero marki BookBook – case studyKategoria: BIZNES, Media i PRCo sprawia, że dana marka zapisuje się w świadomości konsum

CZEGO POWINNY UCZYĆ SIĘ NASZE DZIECI, ABY ODNOSIĆ SUKCESY?

CZEGO POWINNY UCZYĆ SIĘ NASZE DZIECI, ABY ODNOSIĆ SUKCESY?
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CZEGO POWINNY UCZYĆ SIĘ NASZE DZIECI, ABY ODNOSIĆ SUKCESY?Kategoria: Edukacja, BIZNES, Zapamiętywanie dat, nazwisk, wzorów to odwieczna zmora uczniów. Zdobyta

Cut The Mustard przygotuje nową platformę komunikacji dla Morizon.pl

Cut The Mustard przygotuje nową platformę komunikacji dla Morizon.pl
Data publikacji: 2019-08-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cut The Mustard przygotuje nową platformę komunikacji dla Morizon.plKategoria: BIZNES, Media i PRDo grona klientów agencji Cut The Mustard dołączył serwis Mori
październik 2025
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
BIZNESEdukacjaEnergetykaFinanseFirmaGiełdaGospodarkaHandelIT i technologieKulturaMarketingMedia i PRMotoryzacjaNieruchomościPracaPrzemysłPrzemysł spożywczyReklamaTransportZdrowie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.