Data publikacji: 2019-06-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Programy lojalnościowe w erze cyfrowejKategoria: BIZNES, Media i PRProgramy lojalnościowe w erze cyfrowejProgramy lojalnościowe w erze cyfrowejWedług badania
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyszłość baterii trakcyjnych do wózków widłowychKategoria: Energetyka, BIZNES, Cynk, sód czy wapń to tylko kilka spośród pierwiastków chemicznych, na b
Data publikacji: 2018-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Geotargetowanie, czyli jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy w reklamie DOOHKategoria: BIZNES, Media i PRSkuteczna reklama DOOH – dociera i wpływa na jak najwi�
Data publikacji: 2019-01-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Data Management Platform, czyli sztuka monetyzowania danychKategoria: BIZNES, Media i PRKażdy z nas zostawia po sobie cyfrowy ślad. Począwszy od profilu na Facebo
Data publikacji: 2013-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konica Minolta sponsorem kampanii „CNN Heroes”Kategoria: BIZNES, Konica Minolta, Inc. (Konica Minolta) w lipcu została sponsorem kampanii „CNN Heroes”. Umow
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierąKategoria: IT i technologie, BIZNES, Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plan
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy w rozwiązaniach RFIDKategoria: IT i technologie, BIZNES, Czy technologia RFID sprawdzi się zarówno na produkcji, jak i w branży… lotniczej? Okazuje si�
Data publikacji: 2019-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pracowita zima serwisu Wavelo. Przed wiosną ponad 1300 rowerów przeszło renowacjKategoria: BIZNES, Media i PRW ruch poszły klucze, nakrętki, smary i nowe częś
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep 4.0 czyli jaki? Taki, który sam ułatwia zarządzanie nim!Kategoria: Handel, BIZNES, Sklep 4.0 to nie pieśń przyszłości, ale dostępne już dziś rozwią
Data publikacji: 2016-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Efekt pop-up store, czyli jak pokazać swoją markę?Kategoria: BIZNES, Media i PRJak podnieść zaangażowanie bezpośrednie w markę, nawiązać interakcję i doda