Data publikacji: 2016-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – druga odsłona kampanii NationaleKategoria: BIZNES, Media i PRNationale-Nederlanden TUnŻ rozpoczęło drugą ods
Data publikacji: 2016-01-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tikkurila Polska z agencją PractumKategoria: BIZNES, Tikkurila Polska, jeden z wiodących producentów farb dekoracyjnych i przemysłowych na polskim rynku, podpisa
Data publikacji: 2014-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GTF: Content marketing, czyli marketing treściKategoria: BIZNES, Media i PRTradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Uwagę konsumentów coraz trudn
Data publikacji: 2014-08-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Corning kolejne lata z magnifiCoKategoria: BIZNES, Media i PRCorning Optical Communications przedłużyło umowę z agencją magnifiCo SA na prowadzenie działań z
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bolesne home office. Kto powinien zadbać o poprawę warunków pracy zdalnej?Kategoria: Praca, BIZNES, W ciągu roku home office stał się normą dla milionów Pol
Data publikacji: 2018-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa współpraca liderów IT na polskim rynkuKategoria: BIZNES, Media i PRNowa współpraca liderów IT na polskim rynkuO wielkim postępie technologicznym można
Data publikacji: 2020-02-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyszłość reklamy DOOH – trendy i prognozy na rok 2020Kategoria: BIZNES, Media i PRMedium DOOH z każdym rokiem zyskuje na wartości. Co sprawia, że reklamoda
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komiks. LegendaKategoria: Kultura, BIZNES, Komiks. LegendaMarcowa odsłona wystawy i aukcji komiksu odbędzie się pod hasłem: LEGENDA. Dedykowana jest twórczoś
Data publikacji: 2016-03-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DoubleTree by Hilton Warsaw z HOUSEKEEPING AWARD OF EXCELLENCEKategoria: BIZNES, Media i PROtwarty niespełna dwa lata temu DoubleTree by Hilton Hotel & Confere
Data publikacji: 2018-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynkowa kampania Super-PharmKategoria: BIZNES, Media i PRSuper-Pharm, ogólnopolska sieć drogerii, rusza z kampanią walentynkową, promującą ofertę na pier