Data publikacji: 2016-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Akademia Smaku bierze na warsztat pieczywo!Kategoria: BIZNES, Media i PRTomasz Jakubiak, Katarzyna Glinka i Tomasz Lach (zajadam.pl) w ramach pierwszej odsłony Akad
Data publikacji: 2017-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday i Cyber Monday – czyli jak przygotować się do listopadowego szałuKategoria: BIZNES, Media i PRBlack Friday i Cyber Monday. Jak dobrze przygotować
Data publikacji: 2018-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Roczny zapas paliwa od marki HalneKategoria: BIZNES, Media i PRNAV Agency oraz agencja interaktywna Mint Media zrealizowały wspólny projekt dla marki Halne, należ
Data publikacji: 2014-04-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Serwis Platformy Obywatelskiej od OS3Kategoria: BIZNES, Media i PROS3 zrealizowała nowy serwis internetowy dla Platformy Obywatelskiej. Agencja była odpowiedzialna
Data publikacji: 2014-12-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pingwinkowa seria Isana na zimę!Kategoria: BIZNES, Media i PRZima za pasem. Już niedługo w ruch pójdą narty i sanki, a śnieg otuli nas magiczną, świąteczną
Data publikacji: 2020-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MJCC dołącza do sieci OneAgentKategoria: BIZNES, Media i PRMJCC staje się częścią globalnej sieci agencji, które specjalizują się w employer brandingu. OneA
Data publikacji: 2017-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Good One PR kolejny raz dla Gift Show PolandKategoria: BIZNES, Media i PRGood One PR zajmie się promocją trzeciej edycji targów Gift Show Poland. Od początku sty
Data publikacji: 2018-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 25. edycja Golden Drum pod patronatem Signs.plKategoria: BIZNES, Media i PRPortal polskiej reklamy wizualnej Signs.pl został zaproszony do objęcia patronatem media
Data publikacji: 2018-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Product placement – (nie)znana strategia marketingowaKategoria: BIZNES, Media i PRProduct placement to popularna strategia marketingowa wielu znanych na całym św
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wykorzystać Instagram Stories w komunikacji marki?Kategoria: BIZNES, Media i PRWedług danych Instagrama ze stycznia 2019 wynika, że każdego dnia korzysta z n