Skip to content
czwartek, 27 listopada, 2025
Latest:
  • Czy rząd zagra o miliardy? Źródło dodatkowych wpływów do budżetu leży w zasięgu ręki.
  • Światowy Dzień Zwierząt – Potrzeby psa i kota, czyli szczęśliwy pupil nie tylko od święta
  • Szkolna wyprawka – większy koszt lub ograniczenie wydatków Zakupy online nowym trendem
  • Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny
  • Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny

Biuro Ogłoszeń

Aktualności i wiadomości prasowe: Ogłoszenia, Wiadomości, Informacje

  • biuro-ogloszen.pl
  • BIZNES
  • Marketing
  • Media i PR
  • Reklama

Handel tradycyjny

Lipcowe nastroje w handlu tradycyjnym wciąż optymistyczne, mimo spadku wskaźnika NHT o 11 pkt. Badanie Handel tradycyjny

Lipcowe nastroje w handlu tradycyjnym wciąż optymistyczne, mimo spadku wskaźnika NHT o 11 pkt.

2 sierpnia, 20219 sierpnia, 2021 biuro-ogloszen.pl
Sklepy tradycyjne z dalszym wzrostem sprzedaży w lipcu – Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego E-commerce Handel tradycyjny

Sklepy tradycyjne z dalszym wzrostem sprzedaży w lipcu – Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

6 lipca, 202113 sierpnia, 2021 biuro-ogloszen.pl
  • Galeria Północna i Lasy Państwowe zapraszają na wystawę owadów
  • Jak zmotywować pracowników – dostawy owoców do biur
  • 87 proc. rekruterów nie udziela informacji o wynagrodzeniu w rozmowie o pracę z początkującymi w IT
  • Paweł Wojtak wraca do Isobar Polska
  • NOWY SZEF ORAZ DZIAŁ MARKETINGU i PR POLSKIEGO ODDZIAŁU MITS
Ciekawe artykuły

SYSTEM EFFECTO – POMIAR EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MEDIA RELATIONS NA WYCIĄGNIĘCIE RĘK

SYSTEM EFFECTO – POMIAR EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MEDIA RELATIONS NA WYCIĄGNIĘCIE RĘK
Data publikacji: 2015-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SYSTEM EFFECTO – POMIAR EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MEDIA RELATIONS NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKKategoria: BIZNES, Media i PRsystem effecto„PRESS-SERVICE Monitoring Medi

GTV rozpoczyna współpracę z Darkiem „Stolarzem”

GTV rozpoczyna współpracę z Darkiem „Stolarzem”
Data publikacji: 2018-04-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GTV rozpoczyna współpracę z Darkiem „Stolarzem”Kategoria: BIZNES, Media i PRFirma GTV podpisała kontrakt z Darkiem Wardziakiem. W ramach współpracy powstan

Marketing w pandemii – jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie?

Marketing w pandemii – jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie?
Data publikacji: 2020-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketing w pandemii – jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie?Kategoria: BIZNES, Media i PRWybuch globalnej pandemii wymusił na firmach zmianę o

Demolish Games S.A. rozpoczyna ofertę publiczną akcji

Demolish Games S.A. rozpoczyna ofertę publiczną akcji
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Demolish Games S.A. rozpoczyna ofertę publiczną akcjiKategoria: Giełda, BIZNES, Demolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, rozpoczął dzi

NUTRICIA Polska już po raz 6. Najlepszym Pracodawcą!

NUTRICIA Polska już po raz 6. Najlepszym Pracodawcą!
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NUTRICIA Polska już po raz 6. Najlepszym Pracodawcą!Kategoria: BIZNES, Media i PRNUTRICIA Polska, lider na rynku produktów dla niemowląt i małych dzieci , zosta

TOP 5 trendów 2019/2020. Podsumowanie trendów w Experience Marketingu.

TOP 5 trendów 2019/2020. Podsumowanie trendów w Experience Marketingu.
Data publikacji: 2019-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TOP 5 trendów 2019/2020. Podsumowanie trendów w Experience Marketingu.Kategoria: BIZNES, Media i PRCzego tak naprawdę oczekują klienci i co zrobić, żeby klient

Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki.

Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki.
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki.Kategoria: BIZNES, Media i PRDekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a star

Rozmiar ma znaczenie – wielka reklama działa na polskich drogach.

Rozmiar ma znaczenie – wielka reklama działa na polskich drogach.
Data publikacji: 2014-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozmiar ma znaczenie – wielka reklama działa na polskich drogach.Kategoria: BIZNES, Media i PRReklama przy polskich trasach krajowych i autostradach może być ba

Z Piątnicy, no bo skąd – OSM Piątnica z nową platformą komunikacyjną

Z Piątnicy, no bo skąd – OSM Piątnica z nową platformą komunikacyjną
Data publikacji: 2018-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z Piątnicy, no bo skąd – OSM Piątnica z nową platformą komunikacyjnąKategoria: BIZNES, Media i PROSM Piątnica to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najsi

EFL promuje Leasing Europejski – Pracę dla młodych

EFL promuje Leasing Europejski – Pracę dla młodych
Data publikacji: 2014-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EFL promuje Leasing Europejski – Pracę dla młodychKategoria: BIZNES, Media i PRW kwietniu rozpoczęła się pierwsza odsłona wiosennej, sprzedażowej kampan
listopad 2025
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
BIZNESEdukacjaEnergetykaFinanseFirmaGiełdaGospodarkaHandelIT i technologieKulturaMarketingMedia i PRMotoryzacjaNieruchomościPracaPrzemysłPrzemysł spożywczyReklamaTransportZdrowie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.