Data publikacji: 2013-07-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy pułapki na każdej drodze. Kampania reklamowa Coyote Polska.Kategoria: BIZNES, Polska jest kolejnym rynkiem, na którym rozpoczęła swoją działalność fir
Data publikacji: 2016-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe otwarcie serwisu MVP MagazynKategoria: BIZNES, Media i PROgólnopolski branżowy "MVP Magazyn" – czyli największy i najpopularniejszy miesięcznik
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ketchup Włocławek. Ten sam. Od lat. Wystartowała kampania outdoorowa marki.Kategoria: BIZNES, Media i PRDekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a star
Data publikacji: 2014-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Universal McCann zwycięzcą przetargu Axellus Sp. z o.o.Kategoria: BIZNES, Axellus Sp. z o.o., dystrybutor naturalnych leków OTC i suplementów diety, podpisał be
Data publikacji: 2020-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W 2019 roku wartość reklamy cyfrowej w Europie przekroczyła 64 miliardy euroKategoria: BIZNES, Według badania AdEx Benchmark reklama online zanotowała w 2020 ro
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Droższe „małpki” w małych sklepach nadal lądują w co trzynastym koszykuKategoria: IT i technologie, BIZNES, Opłata od „małpek” przyczyniła się do w
Data publikacji: 2017-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GoldenSubmarine i Bidlab dla PayUKategoria: BIZNES, Media i PRPayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego Gold
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Codeaddict stawia na skuteczną sprzedaż technologiczną i zamierza przejąć NessieKategoria: IT i technologie, BIZNES, Codeaddict, poznańska firma technologiczn
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Leśne Tarasy w podpoznańskim ZalasewieKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Trwa budowa kolejnego projektu mieszkaniowego dewelopera Fludra Development – Leśn
Data publikacji: 2016-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – druga odsłona kampanii NationaleKategoria: BIZNES, Media i PRNationale-Nederlanden TUnŻ rozpoczęło drugą ods