Data publikacji: 2019-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: [m]spark przyspiesza rozwój biznesów z branży MarTechKategoria: BIZNES, Media i PRWspółpracę ze startupami z akceleratora podjęły m.in. marki Ford, Biedronka
Data publikacji: 2017-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja Pełka 360˚ dla Ministerstwa RozwojuKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Pełka 360˚, jako partner firmy Delta Tour, zorganizowała międzynarodową konfer
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zalman CNPS10X Optima II RGB – wydajny i efektowny cooler w kompaktowej formieKategoria: IT i technologie, BIZNES, Choć chłodzenie Zalman CNPS10X Optima II
Data publikacji: 2014-12-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pingwinkowa seria Isana na zimę!Kategoria: BIZNES, Media i PRZima za pasem. Już niedługo w ruch pójdą narty i sanki, a śnieg otuli nas magiczną, świąteczną
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Electrolux pozostaje w MLP Pruszków IKategoria: Nieruchomości, BIZNES, Producent i dystrybutor urządzeń gospodarstwa domowego kontynuuje współpracę z MLP Gro
Data publikacji: 2016-09-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wzmocnienia i zmiany w Mint MediaKategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyły dwie osoby – Anna Sadowy i Martyna Willim �
Data publikacji: 2019-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ORLEN nowym partnerem technologii 4DX w PolsceKategoria: BIZNES, Media i PRPKN ORLEN został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City do projekcji filmów w for
Data publikacji: 2017-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa PSB poszerza współpracę z ContentHouseKategoria: BIZNES, Media i PRPo niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotycz
Data publikacji: 2017-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Awin inwestuje w influencer marketingKategoria: BIZNES, Media i PRAwin, wiodąca sieć reklamy efektywnościowej, dokonał strategicznej inwestycji w platformę infl
Data publikacji: 2019-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Przerzuć się na Romet” – wiosenna kampania marki RometKategoria: BIZNES, Media i PR„Przerzuć się na Romet” – to hasło wiosennej kampanii najpopular