Data publikacji: 2016-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencyjny savoir vivre – jak współpracować z klientem?Kategoria: BIZNES, Media i PRRelacja klient – agencja nie jest niczym innym jak ciężką pracą. Potrze
Data publikacji: 2020-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: France 24 dołacza do oferty PLAYKategoria: BIZNES, Media i PRMiędzynarodowy kanał informacyjny France 24 jest już dostępny w wersji francuskojęzycznej w pakiec
Data publikacji: 2016-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Symbol brytyjskiej stolicy na ulicach WarszawyKategoria: BIZNES, Media i PRCzerwony, dwupiętrowy autobus to bez wątpienia znak rozpoznawczy Londynu. Już w najbli�
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marcowa Młoda SztukaKategoria: Kultura, BIZNES, Marcowa Młoda Sztuka w DESA Unicum Bryły w przestrzeni publicznej to temat abstrakcyjnej pracy Wiktorii D�
Data publikacji: 2016-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Infinity Media promuje jabłka w Chinach i Zjednoczonych Emiratach ArabskichKategoria: BIZNES, Media i PRWarszawski dom mediowy Infinity Media kontynuuje obsługę w
Data publikacji: 2018-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DESEO dla Biegu NiepodległościKategoria: BIZNES, Media i PRZ okazji tegorocznego Biegu Niepodległości, w cukierniach DESEO Patisserie & Chocolaterie uczestn
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IGLOO w nowym składzieKategoria: Handel, BIZNES, Zmiana w zarządzie firmy IGLOO, jednego z największych polskich producentów profesjonalnych urządzeń chłodni
Data publikacji: 2021-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe marki we Wrocław Fashion OutletKategoria: Handel, BIZNES, Wraz z ponownym otwarciem Wrocław Fashion Outlet otworzył się salon z klasyczną i stylową modą
Data publikacji: 2015-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marta Kowalczyk Project Managerem w Faster&BetterKategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu agencji interaktywnej Faster&Better dołączyła Marta Kowalczyk.
Data publikacji: 2020-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W 2019 roku wartość reklamy cyfrowej w Europie przekroczyła 64 miliardy euroKategoria: BIZNES, Według badania AdEx Benchmark reklama online zanotowała w 2020 ro