Data publikacji: 2018-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany w algorytmie Facebooka – jak sobie z nimi radzić?Kategoria: BIZNES, Media i PRW ciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał transformacji. Jedną z
Data publikacji: 2014-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Universal McCann wzmacnia zespół DigitalKategoria: BIZNES, Do zespołu ekspertów domu mediowego Universal McCann (część IPG Mediabrands) dołączyła Iwona Suw
Data publikacji: 2016-09-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wzmocnienia i zmiany w Mint MediaKategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyły dwie osoby – Anna Sadowy i Martyna Willim �
Data publikacji: 2019-06-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Krakowska z wypożyczalnią hulajnóg elektrycznychKategoria: BIZNES, Media i PRGaleria Krakowska rozwija usługi przyjazne ekologii. Do stacji ładowania po
Data publikacji: 2017-01-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe narzędzie od BeemailKategoria: BIZNES, Media i PRBeemail – pierwsza na rynku platforma mailingowa dla e-commerce udostępniła nowe narzędzie – kr
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tailor Made PR dla beyliKategoria: BIZNES, Media i PRDo grona klientów Tailor Made PR dołączyła marka :beyli, specjalizująca się w nowoczesnej ortodoncji. Agen
Data publikacji: 2014-03-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rewolucja w cyfrowym oudoorzeKategoria: BIZNES, Media i PRNadchodzi rewolucyjna zmiana w polskim outdoorze. Już wkrótce do przeprowadzenia kampanii na kilkuset ekr
Data publikacji: 2015-02-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złota dziesiątka blogerów oczami mediówKategoria: BIZNES, Media i PRBlogerzy rządzą internetem i coraz częściej pojawiają się w pozostałych mediach – wy
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Urządzenia Toughbook w firmie Raskone przyspieszają naprawę pojazdówKategoria: IT i technologie, BIZNES, Raskone, największa w Finlandii firma zajmująca się
Data publikacji: 2018-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Czas na wzrok 40+” – ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjnaKategoria: BIZNES, Media i PREssilor Group, lider w sprzedaży szkieł okularowych rozpoczął