Data publikacji: 2018-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: In-Store Media zrealizowało pierwszą świąteczną kampanię POS dla marki LavazzaKategoria: BIZNES, Media i PRIn-Store Media zrealizowało pierwszą świąteczną
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mercaton ASI zaprasza inwestorów. Oferuje edukację i niebanalne projektyKategoria: Finanse, BIZNES, Fundusz Mercaton ASI rozpoczyna kolejny etap działania – w
Data publikacji: 2016-01-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Content w najlepszym wydaniu, czyli brand journalismKategoria: BIZNES, Media i PRCzym jest brand journalism?Jak tworzyć wartościowy i angażujący content? Czym
Data publikacji: 2018-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stefan Stefański na pokładzie F25Kategoria: BIZNES, Media i PRDo zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produ
Data publikacji: 2018-10-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kanał Epic Drama z portfolio Viasat World nagrodzony podczas Konferencji PIKEKategoria: BIZNES, Media i PRMiędzynarodowy koncern medialny Viasat World otrzymał pr
Data publikacji: 2019-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Google przechodzi na first price auctionKategoria: BIZNES, Media i PRW ostatnich tygodniach Google poinformował, że do końca roku przejdzie na model pierwszej cen
Data publikacji: 2018-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy chatboty wyprą aplikacje?Kategoria: BIZNES, Media i PRNa urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Z b
Data publikacji: 2020-06-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Weź udział w konkursie Gabrielli, baw się modą i wygraj organizację wymarzonej iKategoria: BIZNES, Media i PRPolska marka pończosznicza Gabriella zachęca do z
Data publikacji: 2018-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Product placement – (nie)znana strategia marketingowaKategoria: BIZNES, Media i PRProduct placement to popularna strategia marketingowa wielu znanych na całym św
Data publikacji: 2019-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OOH jak gorąco, czyli o kreatywnym wykorzystaniu zmieniającej się pogodyKategoria: BIZNES, Media i PRCyfrowy OOH to nie tylko umieszczanie statycznej grafiki na c