Data publikacji: 2018-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Schulz brand friendly z kampanią employer brandingową dla firmy PolitanKategoria: BIZNES, Media i PRSchulz brand friendly od 2016 roku obsługuje pełne portfolio
Data publikacji: 2016-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maja Isakiewicz nowym Head of Content w Mint MediaKategoria: BIZNES, Media i PROd września do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Maja Isakiewicz
Data publikacji: 2019-10-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania odnośnie nowego badania mediówKategoria: BIZNES, Media i PRKoalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała
Data publikacji: 2019-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Siła synergii – właściciele Open Mobi inwestują w MobehaveKategoria: BIZNES, Media i PREliza Durnakowska i Marek Naruszewicz chcą inwestować na polskim rynku
Data publikacji: 2018-08-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DFDS wybiera 2Sisters PRKategoria: BIZNES, Media i PRWielokrotnie nagradzany operator promów, firma DFDS, ogłosiła wybór 2SistersPR jako jej polskiej agencji PR,
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Desktopowe przełączniki 2,5G w ofercie TP-LinkKategoria: IT i technologie, BIZNES, TP-Link wprowadza na rynek dwa nowe, desktopowe przełączniki 2,5G, które umo
Data publikacji: 2017-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja 2b design rozpoczęła współpracę z CSIOZKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja 2b design rozpoczęła współpracę z Centrum Systemów Informatycznych Och
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Kuchnia i łazienka” – wydanie specjalne magazynu „Weranda” już w sprzedażyKategoria: BIZNES, Media i PR6 lipca ukazało się wydanie specjalne magazynu
Data publikacji: 2017-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najpopularniejsze blogi podróżnicze na Facebooku i InstagramieKategoria: BIZNES, Media i PRW ubiegłym miesiącu NapoleonCat opracował ranking najpopularniejszych
Data publikacji: 2019-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy – dobre praktyki DOOHKategoria: BIZNES, Media i PRCzy w czasach popularności reklam online wciąż jest miejsce na tradycyjne m