Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perły Ceramiki UE 2020 dla płytek OpocznoKategoria: Konsument, BIZNES, Aż siedem nagród w prestiżowym konkursieJury konkursu Perły Ceramiki UE 2020 przyznał
Data publikacji: 2016-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Intencje zakupowe – przedmiot marketingowego pożądaniaKategoria: BIZNES, Media i PRRynek danych, pozwalających na generowanie ponadprzeciętnych zwrotów, dopie
Data publikacji: 2015-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najwyższa frekwencja w kinach od 1989 roku!Kategoria: BIZNES, Rok 2014 był najlepszy w historii kina w Polsce od 1989 roku. Według danych przedstawionych przez bo
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CEVA Logistics wygrywa kontrakt na obsługę logistyczną fabryki AirbusaKategoria: Transport, BIZNES, CEVA Logistics, wiodący globalny operator logistyczny, rozsz
Data publikacji: 2019-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”Kategoria: BIZNES, WARSZAWA, listopad, 2019 – Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skok
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odczarowany mit niepełnosprawnościKategoria: Problemy społeczne, BIZNES, W ramach akcji „Pracodawca z sercem” odczarowujemy mity, wiążące się z utratą s
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania PLGBC dla zrównoważonego rozwojuKategoria: Nieruchomości, BIZNES, W Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego PLGBC trwa trzecia edycja kampanii:
Data publikacji: 2018-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe osoby w Kreacji PlejKategoria: BIZNES, Media i PRAgata Żyźniewska i Wojciech Portnicki dołączają do działu Kreacji Plej, zarządzanego przez Barta Białeg
Data publikacji: 2021-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mazurska Manufaktura S.A. wraca na rynek z kultowym piwem JurandKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNES, Mazurska Manufaktura S.A., specjalizująca się w rzemieśl
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wykorzystać Instagram Stories w komunikacji marki?Kategoria: BIZNES, Media i PRWedług danych Instagrama ze stycznia 2019 wynika, że każdego dnia korzysta z n