Skip to content
sobota, 27 września, 2025
Latest:
  • Czy rząd zagra o miliardy? Źródło dodatkowych wpływów do budżetu leży w zasięgu ręki.
  • Światowy Dzień Zwierząt – Potrzeby psa i kota, czyli szczęśliwy pupil nie tylko od święta
  • Szkolna wyprawka – większy koszt lub ograniczenie wydatków Zakupy online nowym trendem
  • Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny
  • Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny

Biuro Ogłoszeń

Aktualności i wiadomości prasowe: Ogłoszenia, Wiadomości, Informacje

  • biuro-ogloszen.pl
  • BIZNES
  • Marketing
  • Media i PR
  • Reklama

Badania

Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny Badania

Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny

24 sierpnia, 202230 sierpnia, 2022 biuro-ogloszen.pl
Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny Badania

Blisko połowa dzieci spędza z telefonem ponad 3 godziny

24 sierpnia, 202230 sierpnia, 2022 biuro-ogloszen.pl
Polacy w internecie pokochali smart shopping, czyli trendy branży e-commerce w 2022 roku Badania Smart shopping

Polacy w internecie pokochali smart shopping, czyli trendy branży e-commerce w 2022 roku

10 czerwca, 202210 czerwca, 2022 biuro-ogloszen.pl
Optymistycznie w handlu tradycyjnym, mimo wysokiej inflacji Badania Zakupy

Optymistycznie w handlu tradycyjnym, mimo wysokiej inflacji

6 czerwca, 202210 czerwca, 2022 biuro-ogloszen.pl
Polacy marzą o domach z ogródkiem w ładnej okolicy. Badania

Polacy marzą o domach z ogródkiem w ładnej okolicy.

3 maja, 20227 maja, 2022 biuro-ogloszen.pl
Niewielkie wzrosty nastrojów w handlu detalicznym Badania

Niewielkie wzrosty nastrojów w handlu detalicznym

2 maja, 20227 maja, 2022 biuro-ogloszen.pl
Podsumowanie roku 2021 w handlu tradycyjnym Badania

Podsumowanie roku 2021 w handlu tradycyjnym

10 marca, 202215 marca, 2022 biuro-ogloszen.pl
Obroty w sklepach tradycyjnych rosną przez wzrosty cen Badania

Obroty w sklepach tradycyjnych rosną przez wzrosty cen

14 lutego, 202218 lutego, 2022 biuro-ogloszen.pl
Obroty w sklepach tradycyjnych rosną przez wzrosty cen Badania

Obroty w sklepach tradycyjnych rosną przez wzrosty cen

14 lutego, 202218 lutego, 2022 biuro-ogloszen.pl
Pesymizm wśród detalistów. Styczniowe nastroje w handlu najniższe od początku badań Badania

Pesymizm wśród detalistów. Styczniowe nastroje w handlu najniższe od początku badań

11 lutego, 202214 lutego, 2022 biuro-ogloszen.pl
Jedno złe doświadczenie w internecie może oznaczać utratę klienta Badania

Jedno złe doświadczenie w internecie może oznaczać utratę klienta

8 lutego, 202227 lutego, 2022 biuro-ogloszen.pl
Za produkty spożywcze płacimy coraz więcej Badania Badanie

Za produkty spożywcze płacimy coraz więcej

17 stycznia, 202219 stycznia, 2022 biuro-ogloszen.pl
Obroty i ceny nadal rosną – Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego Badania

Obroty i ceny nadal rosną – Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

16 grudnia, 202119 grudnia, 2021 biuro-ogloszen.pl
W październiku małe sklepu nadal w odwrocie. Nastroje „pod kreską” Badania

W październiku małe sklepu nadal w odwrocie. Nastroje „pod kreską”

5 listopada, 202111 listopada, 2021 biuro-ogloszen.pl
Zmartwieni czy pełni optymizmu? Jakie są obecnie nastroje Polaków? Badania

Zmartwieni czy pełni optymizmu? Jakie są obecnie nastroje Polaków?

7 października, 202131 października, 2021 biuro-ogloszen.pl
Rosną ceny w sklepach tradycyjnych Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego Badania

Rosną ceny w sklepach tradycyjnych Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

6 października, 202124 października, 2021 biuro-ogloszen.pl
Spadek obrotów w sklepach tradycyjnych w sierpniu, Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego Badania Handel

Spadek obrotów w sklepach tradycyjnych w sierpniu, Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

10 września, 202114 września, 2021 biuro-ogloszen.pl
Spadek nastrojów wśród prowadzących małe i średnie sklepy Badania Badanie

Spadek nastrojów wśród prowadzących małe i średnie sklepy

2 września, 20217 września, 2021 biuro-ogloszen.pl
  • Nieagencja z kampanią promującą program wolontariacki „Ochotnicy warszawscy”
  • #cattips – 5 kroków do zbadania swojej grupy docelowej
  • Wigilia uwodząca smakiem i aromatem – 12 potraw wyczarowanych z Appetitą
  • Czy polscy księgowi zdążą nauczyć MSP korzystania z elektronicznej księgowości? Raport OSCBR: Przedsiębiorcy nie mają wiedzy na temat e-faktur.
  • Marketing sieciowy. Nie taki straszny, jak go malują
  • ← nowsze wpisy
Ciekawe artykuły

Automatyzacja i komputeryzacja podstawą działania w branży TSL

Automatyzacja i komputeryzacja podstawą działania w branży TSL
Data publikacji: 2014-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Automatyzacja i komputeryzacja podstawą działania w branży TSLKategoria: BIZNES, Media i PRPodczas warszawskich targów Trans Poland 2014 organizowanych przez fir

#CzarnyProtest przeszedł przez media społecznościowe

#CzarnyProtest przeszedł przez media społecznościowe
Data publikacji: 2016-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #CzarnyProtest przeszedł przez media społecznościoweKategoria: BIZNES, Media i PRPoniedziałek 3 października minął w całej Polsce pod hasłem #CzarnyProtest.

Jakie są perspektywy dla polskiej prowincji? | Podcast Edukontra

Jakie są perspektywy dla polskiej prowincji? | Podcast Edukontra
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie są perspektywy dla polskiej prowincji? | Podcast EdukontraKategoria: Rolnictwo, BIZNES, Dziś Polska rozwija się nierównomiernie. Ludzie młodzi od lat opu

Nasze Portale

Data publikacji: 2014-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nasze PortaleKategoria: BIZNES, Zajmujemy się mediami internetowymi jako wydawcy, źródło informacji dla internatów oraz obsługą firm w zakresie działań prom

Branża call center walczy o wizerunek zawodu telemarketera

Branża call center walczy o wizerunek zawodu telemarketera
Data publikacji: 2016-06-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branża call center walczy o wizerunek zawodu telemarketeraKategoria: BIZNES, Media i PRMedia specjalistyczne i branżowe są przychylniejsze telemarketerom niż źr

Branded Media, Media Brands – czyli nowa strategia Valkea Media

Branded Media, Media Brands – czyli nowa strategia Valkea Media
Data publikacji: 2016-05-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branded Media, Media Brands – czyli nowa strategia Valkea MediaKategoria: BIZNES, Media i PRValkea, grupa mediowa specjalizująca się w prowadzeniu kompleksowych

Siła przyjaźni w piosence Fruittella

Siła przyjaźni w piosence Fruittella
Data publikacji: 2018-07-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Siła przyjaźni w piosence FruittellaKategoria: BIZNES, Media i PRMarka rozpoczęła działania skierowane do najmłodszych, których podstawą jest animowany teled

Haier Poland dołącza do ekipy Runmageddonu

Haier Poland dołącza do ekipy Runmageddonu
Data publikacji: 2016-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Haier Poland dołącza do ekipy RunmageddonuKategoria: BIZNES, Media i PRHaier Poland znany jest z niekonwencjonalnego podejścia do marketingu. Firma wiele razy udo

„Najlepsze jest blisko” – kampania wizerunkowa Cukru Królewskiego

„Najlepsze jest blisko” – kampania wizerunkowa Cukru Królewskiego
Data publikacji: 2018-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Najlepsze jest blisko” – kampania wizerunkowa Cukru KrólewskiegoKategoria: BIZNES, Media i PR"Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królew

"Skarb" patronował Festiwalowi Zatoki Kobiet

"Skarb" patronował Festiwalowi Zatoki Kobiet
Data publikacji: 2015-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Skarb" patronował Festiwalowi Zatoki KobietKategoria: BIZNES, W ostatni weekend, 7–8 marca br., Sopot już po raz trzeci był gospodarzem Festiwalu Zat
wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
BIZNESEdukacjaEnergetykaFinanseFirmaGiełdaGospodarkaHandelIT i technologieKulturaMarketingMedia i PRMotoryzacjaNieruchomościPracaPrzemysłPrzemysł spożywczyReklamaTransportZdrowie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.