Notino zakończyło 2020 rok z rekordowym obrotem na poziomie ponad 560 milionów Euro[1]. Wyniki odnotowane przez czeskiego giganta branży kosmetycznej są wyższe aż o 42 procent w porównaniu rok do roku.
Krakowska agencja Epic Dreams ma już w swoim portfolio duże marki. Rozszerza zakres działalności i nawiązuje współpracę z warszawskim domem mediowym Sales&More.
Axellus Sp. z o.o., dystrybutor naturalnych leków OTC i suplementów diety, podpisał bezterminową umowę o współpracy z Universal McCann. Kontrakt obejmuje pełną obsługę mediową, jak również usługi dodatkowe m.in. modelowa
Wraz z początkiem roku, sieć reklamowa dla segmentu premium Royal Ad, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Zespół domu produkcyjnego F25 powiększył się o dwie nowe osoby - Katarzynę Radziszewskają oraz Piotra Kornobisa. Dołączyli oni do działu produkcyjnego i są odpowiedzialni za pomoc w bieżących projektach.
W pierwszej połowie 2020 roku niemal 200 tys. Polek w wieku produkcyjnym dołączyło do grupy osób biernych zawodowo[1]. Ponad to podczas lockdownu, domowe obowiązki spadły przede wszystkim na kobiety.
W czwartym kwartale 2020 roku spółka BTC Studios S.A. odnotowała zysk z działalności operacyjnej na poziomie 274 645,53 PLN.
Już 12 kwietnia w warszawskiej Kinotece odbędzie się finał konkursu Hasbro: Equestria Girls Talent Show. Za koncept i koordynację kampanii odpowiada Universal McCann. Nad produkcją, promocją i realizacją eventów czuwa firma Vi
6 lipca ukazało się wydanie specjalne magazynu Weranda – „Kuchnia i łazienka".
65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją ja