BIZNES Media i PR

25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze

25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze
Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne.W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów ds. mediów społecznościowych. NapoleonCat przygotował listę 25 ekspertów, których warto śledzić, by być na bieżąco z trendami panującymi w tej

Data publikacji: 2017-03-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne.W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów ds. mediów społecznościowych. NapoleonCat przygotował listę 25 ekspertów, których warto śledzić, by być na bieżąco z trendami panującymi w tej branży.

25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze BIZNES, Media i PR - Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne.W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów ds. mediów społecznościowych. NapoleonCat przygotował listę 25 ekspertów, których warto śledzić, by być na bieżąco z trendami panującymi w tej branży.

Twitter jest uznawany za jedno z szybszych źródeł wymiany informacji na świecie oraz „skarbnicę wiedzy”. Można na nim bowiem znaleźć profile ekspertów, którzy chętnie dzielą się swoimi opiniami, know-how i doświadczeniem. Należą do nich również specjaliści zajmujący się mediami społecznościowymi.

Mimo szybkości przepływu informacji (jaką Twitter bez wątpienia zapewnia) i bardzo skondensowanej formy ich przekazywania (limit 140 znaków na tweeta), czasem ciężko jest wyłapać najważniejsze informacje z branży i wyłowić te najciekawsze porady i wskazówki, dlatego też powstał poniższy ranking.

Nie jest to „zamknięta” lista, ani też ranking najpopularniejszych specjalistów od mediów społecznościowych. Jest to subiektywny wybór inspirujących osób w branży socialowej na świecie. Osób, które warto śledzić i od których warto się uczyć.

Mark Schaefer – autor książek biznesowych (np. The Tao of Twitter, How to influence your audience with blogs and Twitter, Return On Influence, Social media explained), konsultant i znany prelegent w dziedzinie mediów społecznościowych.

Joel Comm – uznawany za autorytet w takich dziedzinach jak: social media, marketing internetowy, e-commerce, aplikacje mobilne. Znany influencer i autor wielu książek (m.in. Twitter Power, KaChing: How to Run an Online Business that Pays and Pays, The Next Internet Millionaire). 

Sean Gardner – jeden z najbardziej wpływowych marketerów, znany mówca i lider opinii w zakresie mediów społecznościowych. Pasjonat podróżowania oraz [sean-gardner-Twitter-profile-pic_social-media-influencer-and-expert] zagadnień związanych z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością, sztuczną inteligencją, strategiami mobilnymi, itp.

A to już wiesz?  GPW wprowadza akcje Genomtec do obrotu na NewConnect

Neil Patel – znany przedsiębiorca, marketer inwestor, konsultant biznesowy. Na Twitterze dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem m.in. w zakresie social mediów, kontent marketingu, SEO, optymalizacji landing pages i konwersji, użyteczności / UX, analityki działań marketingowych itp.

Reg Saddler – specjalista i influencer w dziedzinie mediów społecznościowych. Na swoim profilu na Twitterze chętnie publikuje porady z zakresu marketingu, efektywnego wykorzystania social mediów, storytellingu itp.

Danny Sullivan – założyciel SearchEngineLand oraz MarketingLand. Na jego twitterowym feedzie można znaleźć m.in. informacji z zakresu digital marketingu oraz nowinek z branży mediów społecznościowych.

Jeff Bullas – przedsiębiorca, marketer, rozpoznawalny na całym świecie prelegent i strateg, który pomaga firmom wykorzystać potencjał nowych technologii, mediów społecznościowych, digital i kontent marketingu do rozwoju biznesu i wzmacniania wizerunku i rozpoznawalności marki w internecie.

 Mari Smith – jest specjalistką w zakresie marketingu na Facebooku. Prowadząc własną firmę konsultingową i szkoleniową, doradza firmom, jak stworzyć i efektywnie implementować strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwględnieniem Facebooka i Instagrama.

Kim Garst – jest konsultantką biznesową, rozpoznawalną prelegentką (znaną z wielu wydarzeń branżowych) oraz jedną z częściej retweetowanych ekspertów w dziedzinie digital marketingu.

Pam Moore – uznana przez Forbes za wpływową liderkę opinii w mediach społecznościowych, rozpoznawalna prelegentka wielu branżowych konferencji, autorka książek, właścicielka agencji marketingowej Marketing Nutz.

Amy Porterfield – strateg ds. mediów społecznościowych, współautorka “Facebook Marketing All-In-One for Dummies”. Doradza firmom, jak efektywnie wykorzystać social media i osiągnąć sukces z prowadzonych działań marketingowych online. Na jej twitterowym feedzie można znaleźć m.in. wiele porad i wskazówek o produktywności mediów społecznościowych, porady dla marketerów czy informacje o webinarach i podcastach.

Jay Baer – jest autorem kilku książek (m.in. „Hug your haters: How to embrace complaints and keep your customers”, „Youtility: Why smart marketing is about help not hype”), inspirującym prelegentem, a jego wpisy na Twitterze są „retweetowane” przez wielu marketerów działających w B2B oraz w świecie digitalowym.

A to już wiesz?  Owoce dla pracowników Muzeum Narodowego w Krakowie – kolejna odsłona akcji „Weź

Timothy Hughes – ekspert w zakresie tworzenia i wdrażania efektywnych strategii w mediach społecznościowych oraz wykorzystywania social mediów w działaniach sprzedażowych itp. Jest jednym z uznawanych na całym świecie autorów książek skierowanych do osób zajmujących się sprzedażą, storytellingiem, budowaniem społeczności wokół biznesu. Współzałożyciel Social-experts.net.

Michael Stelzner – założyciel Social Media Examiner, autor “Launch and Writing White Papers”. Na jego Twitterowym feedzie można znaleźć wiele przydatnych porad i wskazówek z jego wystąpień, podcastów, konferencji, czy artykułów na blogu.

Jon Loomer – konsultant social media, specjalizujący się w marketingu na Facebooku. Na jego koncie na Twitterze oraz blogu JonLoomer.com można znaleźć wiele przydatnych porad dotyczących przede wszystkim reklam i nowości wprowadzanych na Facebooku.

Neal Schaffer – rozpoznawalny na całym świecie ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, jeden z bardziej wpływowych liderów opinii, współzałożyciel branżowych konferencji Social Tools Summit. Autor książki “Maximize Your Social: A One-Stop Guide to Building a Social Media Strategy for Marketing and Business Success”.

Ekaterina Walter – marketerka, prelegentka, autorka książki “Think like Zuck”. Tweetuje o trendach i nowinkach w branży social media, jak również dzieli się wartościowymi wskazówkami i poradami dla osób zajmujących się marketingiem.

Eve Mayer – właścicielka i CEO w Social Media Delivered. Doradza firmom, jak wykorzystać media społecznościowe do rozwoju biznesu, pozyskiwania leadów, osiągania zróżnicowanych celów biznesowych. Na Twitterze dzieli się branżowymi newsami, nowościami wprowadzanymi w mediach społecznościowych oraz poradami, jak budować kulturę organizacyjną w firmie.

John Paul Aguiar – jego twitterowy feed wypełniają porady dotyczące wykorzystania social mediów w biznesie, prowadzenia działań marketingowych na Twitterze, kontent marketingu, prowadzenia bloga itp.

Dede Watson – strateg i konsultant w zakresie social mediów i brand marketingu. Dede tweetuje wiele wskazówek, jak zbudować wysoce angażującą strategię działań w mediach społecznościowych czy jak efektywnie wykorzystywać kontent marketing.

A to już wiesz?  Spadek zasięgów na Facebooku – badanie NapoleonCat

Bonnie Sainsbury – znana jako niezwykle wpływowy influencer oraz specjalista w dziedzinie mediów społecznościowych. Tweetuje o social media marketingu, kontent marketingu. Umieszcza również sporo biznesowych  porad skierowanych do małych firm.

Lilach Bullock – coach, prelegentka i specjalistka w dziedzinie mediów społecznościowych. Jej twitterowy feed wypełniają porady dotyczące budowania strategii social mediowej, pozwalającej na pozyskiwanie leadów, jak również wskazówki, jak poszerzać grupę zainteresowanych i zwiększać zaangażowanie. Dzieli się również wiedzą z zakresu e-mai marketingu, czy konwersji online.

Rebekah Radice – social media influencer, marketer, prelegentka na wielu branżowych wydarzeniach. Na Twitterze dzieli się wskazówkami, jak korzystać z mediów społecznościowych, jak priorytetyzować, maksymalizować i monetyzować działania marketingowe podejmowane w kanale digitalowym.

Peg Fitzpatrick – coach, prelegentka, konsultantka w zakresie social mediów. Współautorka (wraz z Gay Kawasaki’m) książki “The Art of Social Media: Power Tips for Power Users”. Na swoim Twitterze umieszcza wiele porad dotyczących prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych, blogowania itp.

Katie Lance – doradza firmom jak wdrożyć efektywną strategię social mediową, jak analizować wyniki prowadzonych w tym kanale działań, jak mierzyć ROI itp. Tweetuje o mediach społecznościowych, aplikacjach mobilnych, nowych technologiach oraz tematach związanych z rolą kobiet w biznesie.

NapoleonCat to narzędzie wspierające działania marketingowe na Facebooku, Twitterze, i Google+. Umożliwia publikację treści na wszystkich kanałach i wielu profilach jednocześnie. NapoleonCat dostarcza również szczegółową analitykę dowolnych, publicznie dostępnych profili na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube, Pinterest oraz Google+, umożliwiając śledzenie efektów zarówno działań własnych, jak i konkurencji. Jest obecnie jedynym polskim Partnerem Marketingowym Facebooka

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze BIZNES, Media i PR - Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne.W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów ds. mediów społecznościowych. NapoleonCat przygotował listę 25 ekspertów, których warto śledzić, by być na bieżąco z trendami panującymi w tej branży.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy